ღღبهترین خواننده هاღღ

ღღبهترین خواننده هاღღ
 
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین موسیقی سلطان پاپ و آدرس arash121.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

ترانه billie jean - پرطرفدارترین موزیک تا به امروز - متن انگلیسی و فارسی - به بهانه مرگ خالقش

او بیشتر شبیه یک ملکه زیبایی بود از She was more like a beauty queen from a movie scene

سکانس فیلمی

من گفتم مهم نیست،اما منظورت چیست I said dont mind, but what do you mean I am the one

"من تنها کسی هستم

که گرداگرد این زمین خواهد رقصید" Who will dance on the floor in the round

گفت:من تنها کسی هستم که She said I am the one who will dance on the floor in the round

گرداگرد این زمین خواهد رقصید

به من گفت که اسمش "بیلی جین" She told me her name was billie jean, as she caused a scene

است،همچنانکه منظره ای خلق می کرد

آنگاه همه سرها به سمت Then every head turned with eyes that dreamed of being the one

چشمانی چرخیدکه رویایی در آن منعکس بود: تنها کسی

که گرداگرد این زمین خواهد رقصید Who will dance on the floor in the round

آدمها همواره به من می گفتند مواظب کاری که People always told me be careful of what you do

می کنی باش

و دوروبر شکستن قلب دخترهای جوان نباش And dont go around breaking young girls hearts

و مادر همیشه می گفت دقت کن که And mother always told me be careful of who you love

عاشق چه کسی می شوی

و مواظب کاری که می کنی باشAnd be careful of what you do cause the lie becomes the truth

چرا که دروغی را صحیح جلوه میدهد

بیلی جین عاشق من نیست Billie jean is not my lover

او فقط دختریست که ادعادارد من یگانه ام Shes just a girl who claims that I am the one

اما پسره فرزند من نیست But the kid is not my son

گفت من یگانه ام اما پسره فرزند من نیست She says I am the one, but the kid is not my son

برای چهل شبانه روز For forty days and forty nights

قانون طرف او بود The law was on her side

اما چه کسی می تواند بایستد وقتی که او می خواهد But who can stand when shes in demand

نقشه ها و برنامه هایش Her schemes and plans

مارا گرداگرد زمین برقصاند cause we danced on the floor in the round

پس نصیحت من را به خاطر بسپار،So take my strong advice, just remember to always think twice

همیشه دومرتبه فکر کن

دوباره فکرکن ، دوباره فکر کن do think twice,do think twice

او به بچه ام گفت:ما تا ساعت 3 رقصیدیم She told my baby,we were danced till 3:00

بعد نگاهم کرد و عکسی نشانم داد Then she looked at me, she show me a photo

بچه ام گریست،آه نه،چشمانش مثل چشمان my baby cried his eyes were like mine oh no

خودم بودند

مردم همیشه به من می گفتند مواظب کاری که People always told me be careful of what you do

می کنی باش

و دوروبر شکستن قلب دخترهای جوان نباش And don't go around breaking young girls' hearts

او آمد و درست کنار من نشست She came and stood right by me

سپس بوی عطری خوشایند Then the smell of sweet perfume

خیلی سریع اتفاق افتاد This happened much too soon

که مرا به اتاقش فراخواند She called me to her room

بیلی جین عاشق من نیست Billie jean is not my lover

او فقط دختریست که ادعادارد من یگانه ام Shes just a girl who claims that I am the one

اما پسره فرزند من نیست But the kid is not my son

........
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 26 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:35 ] [ ღღبماندღღ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

سلام من این وبلاگ خودم آماده کردم و همه چیز گذاشتم ومطلب های مفید گذاشتم لطفا کپی نکنید! برای کپی کردن و باید منبع را ذکر کنید تشکر:بماند
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 156
بازدید کل : 1450
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کد قفل راست کلیک

مایکل جکسون(سلطان پاپ)،عكس،کلیپ،آهنگ